ایلینایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

دختر قشنگ من

بچه های معصوم

1396/12/1 22:04
نویسنده : مامان ایلین
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترین ام 

خدایا شکرت به خاطر گل های معصومی که بهم دادی و بزرگترین ارزومه که شاهد لحظات بزرگ شدنشون باشم و تا جایی که میتونیم بهترین ها رو براتون فراهم کنیم

عزیزم امشب اتفاق جالبی افتاد که دلم خواست اینجا بنویسم بابایی داشت با گوشی با یکی از دوستاش به اسم غفور صحبت میکرد و امیر عزیزم چقدر ذوق کرده بودی که مامانی بابابزرگ از پیش خدا برگشته و توام دیگه بابا داری ، چقدر گریه کردم و چقدر شکر گذار خدا شدم که بچه های با احساسی مثل شماها خدا بهم داده .

قربونت برم که اینقد پاک و معصومی که هنوز خیلی چیزا رو با عقل کوچک خودت اسان میکنی و کاش دنیا و ادماش اینقد پیچیده نبودن تا سادگی شما روز به روز از بین نره

ایلین عزیزم و امیر جانم مثل همیشه بهترینها رو براتون ارزو میکنم و قول میدم هر چی زودتر مشکل گذاشتن عکسا رو برطرف کنم و عکس خوشگلتون رو بزارم که براتون یادگاری بمونه .

پسندها (1)

نظرات (0)