ایلینایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دختر قشنگ من

گل پسرم

1392/4/25 23:29
نویسنده : مامان ایلین
186 بازدید
اشتراک گذاری

امیر محمدم گل پسرم اومدم ازت تشکر کنم که شانس دوباره مامان شدن رو به من دادی و من دارم از تمام لحظه هاش نهایت استفاده رو میکنم و بهترین روزهای عمرم رو دارم سپری میکنم تو دوران شیر دهی ایلین جون بعد 4 ماهگیش رفتم سر کار و الان میبینم که چه روزایی رو به خاطر هیچ از دست دادم البته زیاد طول نکشید و بعد 6 ماه منصرف شدم ولی خوووووووب . عزیزم الان میبینم که سر ایلین هم به خودم هم به ایلین ظلم کردم و کاش یک طوری بشه که مرخصی زایمان 2 سال بشه و هیچ مامانی این روزای قشنگ رو از دست نده .

شیطونک مامان بازم ازت ممنون ماچ الان از صبح تا شب باهمیم و از سر کله همدیگه بالا میریم و ایلین جون از سر و کله هر دومون دلقک شبا خوب میخوابی و این باعث میشه من طی روز سرحال باشم و از پس هر دوتون بر بیاماز خود راضیخنده های خیلی شیرینی میکنی که دل همه ضعف میاد و همش در حال  اگو اگو  گفتنی . ابجی خوشگله رو خیلی دوست داری و همش با چشات داری تعقیبش میکنی و به قول بابایی داری اموزش میبینی عزیزم تو رو خدا مثل ایلین زیاد حرف نزن امروزا به اندازه تمام عمرم شایدم بیشتر حرف میزنم خمیازه .

خوشگلای من انشالله همیشه سالم و تندرست باشید و زیر سایه خدای مهربون و ما باشید .

خیلی دوستون دارم و خدا رو هزاران بار شکر میکنم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فاطمه کوچولو
26 تیر 92 2:04
سلام مامان خانم
خدا واستون نگهشون داره. ماشالله خییییییییییلی نازن
منم بعد از هفت سال خدا بهم یه دونه دختر کوچولو داد که تمام زندگیمه. بخاطر همین دقیقا می دونم اگه توی خونه ای بچه نباشه چقدر سخته



مرسی عزیزم به وبلاگ من و بچه ها سر زدی . فاطمه جون ایلین و امیر محمد حتما برات رای میدن انشالله تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی گلم
شبنم
17 شهریور 92 14:23
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک