ایلینایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دختر قشنگ من

بدون عنوان

1392/8/21 20:42
نویسنده : مامان ایلین
140 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم خوشگلم عاشقتم خنده های قشنگت دیوونه ام میکنه انشالله همیشه سالم و تندرست باشی و زیر سایه خدای مهربون باشی . 

تازگیا خیلی شیطون بلا شدی بغلت که میکنم دهنت رو باز میکنی و حمله دلم خوشه میخوایی بوسم کنی شایدم میخوایی گازم بگیریخوشمزه . زبونم رو که دراز میکنم توام همون کارو میکنی و منمنیشخندزبان. راستی عزیزم ابجی خوشگله خیلی دوست داره البته به مدل خودش و توام معلومه خیلی دوسش داری . عزیزای من همیشه باهم باشید دوست و خواهر برادر باشید احترام همدیگه رو همیشه داشته باشید و برای هم ارزشی والا بزارید هر دو تون رو دوست دارم و خدا رو هر روز شکر میکنم به خاطر شما و بابایی مهربون و غرغروماچ

ماشلله

ماشالله

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه
23 تیر 93 17:04
ای جونمممممممممممممممم چفد نازه این کوچولو ...خدا حفظشون کنه.