ایلینایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دختر قشنگ من

تازه های امیر

1392/9/24 1:00
نویسنده : مامان ایلین
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ایلین و امیر عزیزم،مامان بازم اومده براتون از شما بگه.

امیر عزیزم بعد اون همه سختی که سر دندون اول کشیدی دومی ۳ روز بعدش پیداش شد فردای اونروز هم شروع کردی به را افتاده البته به صورت خزیدن الهی مامان فدات شه دیگه به همه جا خودت رو می رسونی ایلین جون از دستت امان نداره خیلی اذیتش میکنی خونه اش رو خراب میکنی عروسکش رو ورمیداری خلاصه که فقط مردم ازاری میکنی و ابجی خوشکله فقط جیییغ میکشه .

ایلین جونم خیلی ببخشید که داداش اذیت میکنه مطمئن باش یکی دو سال دیگه دوستای خوبی برای هم می شید و منم وقت بیشتری برای گلم می زارم امروزا خیلی خسته میشم تازگیها کلا سمت چپ بدنم درد میکنه نمی دونم از شیردهی یا نمی دونم انشاءالله که چیزی نیست بابای میگه از خستگی زیاده درست می شه خمیازهنمی دونم خیلی اذیت میشم و سینه سمت چپ هم درد میکنه اصلا دوست ندارم شیر دادن رو قطع کنم انشاءالله که طوری نباشه چون داداش اصلا شیشه رو قبول نداره.

ایلینم بلاخره تونستی شعر یک توپ دارم رو حفظ کنید هوشت خیلی خوبه ولی تنبلی هیچ چیز رو دوباره تکرار نمیکنی عزیزم تازگیها دوباره تو گهواره میخوابی برای اینکه به امیر ندی می گی مال منه تو عکس دیدم بزور خودت رو توش جا میدی

کوچولو های من خیلی دوستون دارم وعاشق هردوتون هستم خداوندا شكر انشاءالله همیشه سالم باشید و منو بابا بهروز خوش باشیم به خوشبختی شما ماچ

پسندها (1)

نظرات (0)