ایلینایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دختر قشنگ من

بدون عنوان

1393/10/10 0:01
نویسنده : مامان ایلین
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ایلین و امیر عزیز امیدوارم یک روزی این نوشته ها رو بخونین و قدردان زحمت پدر و مادر خود باشید هر چند هر کاری میکنم از دل و جان است و دوست دارم و با عشق به شما قدم ورمیدارم ولی خوووووب دوست ندارم یک روز جلوم وایستین و بگین وظیفه ات بوده چون هیچ وقت خودم همچنین کاری رو نکردم و نمیکنم .

چند وقتیه ایلین جون میگه مامان به بچه ها جایزه میدم چرا به من نمیدن امروز کتاب داستان و ساعت مچی قورباغه ای و خط کش فانتزی گرفتم بردم مهد بهت بدن، موقع بیرون اومدن چشای خوشگلت داشتن برق میزدن و دهنت کوچولوت تا گوشات باز بودن اینقد خوشحال بودی که اندازه نداره و چقدر از خودت راضی بودی و کادو به دست تا خونه اومدی عزیزم خیلی خوشحال شدم که راضی بودی نمیدونم تا الان تورو اینقدر خوشحال ندیده بودم قربونت برم عزیزم کاش زودتر گرفته بودم 😚

 

و اما امیر محمد خان خونه ما بازم مریض شده که مصادف بود با برنامه از شیر گرفتن من که مجبور شدیم کوتاه بیاییم و بازم فعلا داری از مامانی تغذیه میکنی مرد کوچولو، مریضی نسبتا سختی گرفتی و لوزه هات قارچی شدن، و البته کل زندگی مارو داری قارچی میکنی صبح تا شب در حال نق زدنی و پدر منو در اوردی ، بابایی که دیگه کم اورده و بیخیال شده و همش میگه زودتر بخوابون انگار که تو اصرار داری بخوابی و من نمیزارم ،خلاصه که پسرم جیگرم الهی مامان قربون چشات بره خیلی بد مریضی مثل بالایی ،انشاالله زودتر خوب شی و زودتر از شیر بگیرمت چون دکترت خیلی اصرار داره و حتی علت قارچ رو مکیدن زیاد میدونه ، زودتر خوب شو پسملی ، مرد که مریض نمیشه 😘

پسندها (1)

نظرات (0)