ایلینایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دختر قشنگ من

دلنوشته های مامان

1394/2/24 17:08
نویسنده : مامان ایلین
194 بازدید
اشتراک گذاری

ایلین و امیر محمد عزیزم خیلی وقته براتون ننوشتم همش هم به خاطر شیطنت های اقا پسر خوشگل ماست که همش اویزون مامانیه و نمیزاره تکون بخوریم . 

ایلین عزیزم دیگه حسابی خانوم شدی برای خودت و چپ و راست پای ایینه هستی و کمد لباس از دستت خیلی شاکیه و امیر جونم به تقلید از شما روسری به سر و کیف دستی مامان دستشه و سر عروسک باهات دعوا میکنه .

دوستای خوبی برای هم هستید ولی همش باید مواظبتون باشم که باهم سر عروسک دعوا نکنید هرچیزی که شما وردارید امیر محمد هم همون رو میخواد و جنگ و بزن بزن شروع میشه بعضی وقتا اینقد جالب دعوا میکنید که میشینم و نگاه میکنم تا ببینم پیروز میدان کی میشه . خلاصه که مامان روزگار ما هم با شیطونت های شما داره میگذره ما پیر میشیم و شما بزرگ . 

خوشحالم از اینکه یواش یواش داری اجتماعی تر میشی و در هر محیطی بلافاصله برای خودت دوست پیدا میکنی و داداشی که هم پیرو راه شما .

 عزیزم خیلی دوستون دارم و همیشه دعا میکنم که خدایا سالم باشم شماها رو خودم بزرگ کنم . تازگیا خیلی حساس شدم و همش نگرانم که نکنه اتفاقی برای من بیافته و نتونم بزرگ شدن شما رو ببینم از  مرگ نمیترسم ولی از اینکه شما رو تنها بزارم وحشت دارم انشالله سایه من وبابایی تا جایی که بزرگ بشید و بی نیاز بالای سرتون باشه هرچند که انسان هیج وقت از محبت والدین بی نیاز نیست ولیییی خووووب ...... 

انشالله خوب فکر کنیم تا اتفاقات خوب بیافته . 

عزیزم ما فعلا تهرانیم و فکر کنم بابایی انتقالی رو بیخیال شده و دنبال عوض کردن خونه است انشالله یه خونه خوب پیدا کنیم که یه اطاق هم برای شماداشته باشیم هر جا میره توام به جای من باهاش میری و خیلییییی حرف میزنی . خلاصه که دخملم  هم حاضر جوابی هم دل نازک به طوری که کافیه از یه چیزی دلم بگیره و گریه کنم بدتر از من میشینی و گریه میکنی و داداشی هم فقط میاد بوس میکنه و میگه بووووخخخ یعنی ببخشید از بس خراب کاری میکنه که فکر میکنه بازم یکاری کرده و من ناراحت شدم بوس خلاصه که عزیزم یه فیلمی هستین برای خودتون . 

ایلین جونم و امیر محمد عزیزم خیلی دوستون دارم و ممنون که عزیزای من شدید خدایا شکرت که ایت دوتا وروجک رو به من دادی تا زندگیم رنگ بگیره بغل

پسندها (3)

نظرات (1)

بابای ملیسا خانم ناناز
26 اردیبهشت 94 0:36
با سلام . ضمن تبریک بمناسبت عید مبعث و همچنین بخاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشیم اگر با تشریف فرمائی خودتون ، یه یادگاری به رسم یادبود تو قسمت نظرات از خودتون به یادگار بزارید . منتظر شما هستیم .