ایلینایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دختر قشنگ من

بدون عنوان

1394/11/13 23:04
نویسنده : مامان ایلین
124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

 

خیلی وقته براتون ننوشتم و مشغول شلوغ بازی و جنگ و دعوای شما دوتا وروجک هستم ، عزیزم صبح میری مهد و از ظهر دعوای شما دوتا شروع میشه تا یکیتون بخوابید و من یه نفس راحت بکشم امروزا خیلی به پر و پای هم میپیچید نمیدونم شاید به اقتضای سنتون باشید اصلا وقت مطالعه هم ندارم ببینم تو این سن چه خبره ، خلاصه که هر چی هست زیر سر این پسر کوچولوی ماست که خیلی شیطون و کرمکی تشریف دارن ، یه مامان جونایی هم میگه که راحت منو مجاب میکنه. ای قربون هردوتاییتون برم ، بعد مدتها بابایی این اخر هفته خونه بود از دست هردوتون خسته شد میگه خدا بهت صبر بده با این دوتا،، ولی عزیزم میدونم این روزام میگذره و چند سال دیگه حسرت این دعواها رو میکنم ، انشاالله عزیزم همیشه خوش باشید و سالم و من و بابایی به وجود شما افتخار کنیم .

امیر جوجو امروزا قشنگ حرف میزنی و من عاشق حرفای نصفه نیمه اتم ، دیروز میگی مامان جونی من میخوام مامور آتشنشانی بشم ، میگم نه عزیزم باید دکتر شی اینقدر ناراحت شدی که نمیخوایی امپول بزنی و بچه ها رو اذیت کنی ،،، بعد ابجی میگه مامانی ناراحت نشو من خودم دکتر میشم خلاصه که مسابقه برای رضایت مامان همش خونمون برقراره و من خوشم به خوشی شما،

جیگرای من عاشق هردوتون هستم و خیلی دوستون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)