ایلینایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دختر قشنگ من

دخملم 10 ماهه شد

1390/5/11 10:28
نویسنده : مامان ایلین
203 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل من ١٠ ماه به سرعت گذشت و شما الان خانوم شدی من و بابایی عاشقتیم و من بعضی وقتا بهت حسودی میکنم اخه عزیزم بابایی خیلی دوست داره ولی من بیشتر .

عزیزم بعد ٤ ماهگیت من مجبور شدم برگردم سر کار و زحمت نگهداری شما دوباره افتاد رو دوش مامان بزرگا و سپیده خاله که نوبتی میان و مواظب شمان البته منم تا الان همش دو دلم که استعفا بدم یا ندم اخه عزیزم تصمیم گیری خیلی سخته چون هم کار خوبی دارم هم به پولش فعلا احتیاج داریم ولی تقاضای انتقالی به شهر مامان بزرگا دادیم که اگه درست بشه خوش به حال هممون میشه .

دخملم خیلی ناز و تو دل برو شدی ولی همچنان تنبل تشریف دارین اولین دندونت رو ١٧ اردیبهشت تو ٧ ماهگی در اوردی و همون موقع ها هم شروع به نشستن کردی ولی همین تا الان هیچ پیشرفتی نکردی و همچنان نشستی ولی ٣ تا مروارید قشنگ تو دهنته چند تا کلمه مثل نه نه / ددد/ممممه و جیغ کشیدن و غر زدن رو خوب بلدی و هر کی از کنارت رد میشه دست به دامنش میشی که شما رو هم ببره .

 دخترم فندقم خوشگلم خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)