ایلینایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دختر قشنگ من

دندون های اسیا

1390/9/13 17:11
نویسنده : مامان ایلین
236 بازدید
اشتراک گذاری

ملوسکم شیطونکم همه دنیای من بلاخره از اون ته تهای دهان کوشمولوت 2 تا مروارید سفید با 1 دونه از پایین دارن در میان مبارکه عزیزم میدونم خیلی اذیت میشی ولی مامان ارزشش رو داره  از این به بعد میتونی ته دیگم بخوریچشمکخوشگل مامان یکی از همکارای من چند تا پیام خیلی جالب برام فرستاده اینجا برات مینویسم تا وقتی بزرگ شدی گوشواره گوشت کنیمتفکر

بدون شرح

صبورانه در انتظار زمان بمان

هر چیز در زمان خودش رخ میدهد

باغبان حتی اگر باغ را غرق اب هم کند

درختان خارج از فصل خود میوه نمیدهند

 

خدایا حکمت قدمهایی که برایم بر میداری اشکار کن تا درهایی

را که برویم میگشایی ندانسته نبندم و در هایی که بسویم

میبندی به اصرار نگشایم

بدون شرح

عزیزم هر روز با هر کار تو چه خوب و چه بد خدای مهربون رو شکر میکنم که ارزوی منو براورده کرد و شما رو به من داد قربونش برم که بنده هاش هر چقدم بد باشن بازم دوستشون داره ممنونم خدا به خاطر ایلین گلی امیدوارم بتونم خوب تربیتت کنم و شرمنده خدا نشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهرناز
17 آذر 90 1:22
سلام عزیزم ماشالا نی نی نازی داری خدا حفظش کنه ممنون که به من و دخملم سر زدی بازم پیش ما بیا
هابيل
20 دی 90 17:08
سلام سلام 100تا سلام خاله....
تسليت ميگم ميگفتيد ميرسيديم خدمت



سلام نمیدونم دایی هابیل هستی یا ولی دست درد نکنه به ما سر زدی