ایلینایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دختر قشنگ من

نامه ای به دخترکم

1390/5/12 23:59
نویسنده : مامان ایلین
180 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم خوشگلم مامانی خیلی دوست داره همیشه پیش تو باشه همیشه مواظبت باشه همیشه و هر زمان صورت مثل ماهتو ببینه مامانی ارزوشه تو رو تو دانشگاه ببینه ببینه که تو برای خودت کسی شدی و ارزوشه تو رو تو لباس سفید عروسی ببینه و خیلی ارزو های دیگه ولی برای همه اینا هنوز خیلی مونده و دخمل گل من الان رو تخت مامان باباش خوابیده و منم کنارت رو تخت نشستم و دارم اینا رو مینویسم نمیدونم چرا ولی دلم خواست بهت بگم که اگه یک روزی مامانی رفت پیش خدا و تو و بابایی تنها موندین بدون که همه عشق مامان بودی نفسمی عزیزم سعی کن دخمل خوبی باشی و همیشه بدونی که خدا همیشه مواضب فرشته هاشه و هیچ وقت اونا رو تنها نمیزاره هر وقت دلت گرفت با بابایی درد و دل کن و اگه نبود بدون خدای مهربون همیشه هست .

سعی کن هیچوقت تو نماز خوندن و روزه گرفتن کوتاهی نکنی چون نماز باعث ارامشت میشه و روزه دلت رو صاف میکنه هر چی میتونی تو ماه رمضان دعا کن و مطمئن باش خداوند هیچوقت بنده اش رو تو این ماه دست خالی نمیفرسته.

الان مثل یک عروسک خوشگل شیشه شیر به دست خوابیدی و تماشای صورت مظلومت به من حسی رو میده که با هیچی نمیتونم عوض کنم .

خوشگلم ارزوی مامانه همیشه باهات باشه و تو این ماه مبارکم از ته دلم برات بهترین ارزوها رو میکنم و از خدا میخوام هم من و هم همه مامانا هیچ وقت نی نی هاشون رو تنها نزارن .

ان شالله خانواده ٣ نفره امون رو خدا از همه بلاها حفظ کن و همیشه زیر سایه لطف و مرحمت خودش باشیم .

انشالله همه هر چی از خدا میخوان خداوند هر چی زودتر به مرادشون برسونه و انشالله خانواده من و بابایی وه همه عزیزامون تن سالم و قلب مهربون داشته باشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)