ایلینایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دختر قشنگ من

فروردین 91

1391/1/30 16:43
نویسنده : مامان ایلین
326 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس برنزه من سلام

مامانی تنبل بعد مدتها دوباره اومد تا از شما برای شما بگه البته همشم تقصیر مامان نیست خیلیییییییییییییییی گرفتارم عزیزم اصلا وقت ندارمآخ یک دلیل خیلی بزرگشم شما هستین  همش داریم باهم بازی میکنیم  یا بیرون تشریف داریم تا شما از ما راضی باشید البته فک کنم بازم راضی نیستی چون اخرشم با گریه میایی تو خونه .

عزیزم اگه بخوام از کارامون تو این یک ماه بهت بگم  باید از تعیلات نوروز شروع کنم که حسابی بهمون خوش گذشت رفتیم گلستان پیش مامان بزرگ و دایی ها و خاله و کلی بهمون خوش گذشت مخصوصا 12 و 13 ام که رفته بودیم بیرون و شما کلی بازی کردی این عکسم فکر کنم 13 بدر گرفتیم

12 

 

13 بدر 91

 

                                 13

 

ماشالله

 

عزیزم دو سه روز بعدش برگشتیم خونمون و هر دومون با هم گفتیم هیچ جا خونه ادم نمیشه البته من بیشتر گفتم شمام وقتی وسایلت و اسباب بازیات رو دیدی کلی ذوقیدی و جیغ کشیدی . خیلی کارا و کلمه های جدیدم از بچه ها یاد گرفته بودی و خلاصه یک پیشرفتی کرده بودی اومدیم تهران روز 18 ام رفتیم کاخ سعادت اباد اونجا قدیما خونه شاه بوده  اونجام ازت خیلی عکس گرفتم که یکی دوتاش رو برات میزارم

 

                 

                       18

ماشالله

18 

ماشالله

 

الهی مامان فدات بشه عزیزمی خیلی دوست دارم و هرروز که بیدار میشم میبینم یک دنیا بیشتر از دیروز بهت وابسته شدم خدایا شکرت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد مانی
30 فروردین 91 16:59
سلام محمد مانی تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده.(با اسم مانی کوچولو) ممنون میشم که بهش رای بدید. رای گیری از اول اردیبهشت شروع میشه. http://noruz1391.niniweblog.com/post644.php
ادی
6 اردیبهشت 91 14:56
خدا حفظش کنه برات.