ایلینایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دختر قشنگ من

تولد ایلین

1392/7/1 1:20
نویسنده : مامان ایلین
294 بازدید
اشتراک گذاری

ایلین جونم  دخترکم تولدت مبارکماچالهی مامان قربون دخترش بره عزیزم 3 سالت تموم شده و رفتی تو 4 سالگی .

مامانی شرمنده دختر گلشه که امسالم نتونستم یک تولد خوب برات بگیرم عزیزم میدونی که داداشی تموم وقتمو گرفته و چهار دنگ حواسم به شما دو تاست و دست تنها هم هستم نمیدونم روزا چطوری اینقد سریع دارن میگذرن و شما دو تا چقد سریع دارین بزرگ میشین و من از زندگیم راضیم و هر روز خدارو هزاران بار به خاطر وجود شما دوتا شکر میکنم ویک تولد 4 نفره برات گرفتم و یک عکس کوچولو برات میزام اینم بگم که بینهایت خوشحال شدی و کلی برامون رقصیدی اخ که چقد قشنگ میرقصی بعد عروسی خاله سپیده حسابی را افتادی 

عزیزم تولدت مبارک و مثل همیشه ممنون که منو لایق مامان شدن دونستی و شدی دختر خوشگل مامان و زندگی رو اینقد برام قشنگ کردی قربون خوشگلای خودم برم انشالله همیشه خوش باشین

تولدت بارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)