ایلینایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دختر قشنگ من

بدون عنوان

1392/7/17 18:56
نویسنده : مامان ایلین
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلای من 

الهی مامان فدای هر دوتون بشه که اینقد شیطونید امروزا قدر زحمت های مامان بزرگا رو خیلی خوب میدونم بچه های قد و نیم قد اونم چندتاآخمن با شما دوتا حقیقتش دارم کم میارمنگران کسی نیست کمکم کنه سوالو خیلی خسته میشه همش تقصیر امیرمحمده روزا اصلا نمیخوابه و فقط میخواد بغلش کنم دارم افسردگی میگیرم همش خونم حتی نمیرسم تلفنی با دوستام بحرفم ناراحتهرروز بعد از ظهر از بس خسته میشم حول و حوش 4 به بابایی میزنگم جیییغ و داد که زودتر بیا اونم با هزار و یک بهانه 2 ساعت بعدش میاد حالا چه کاریه من هر روز میزنگم خدا میدونه .

امیر محمدم هر روز که میگذره شیطونتر میشی و خیلی از روزها باهم اشپزی میکنیم که من و ایلین جون از گشنگی تلف نشیم و امروزا به خاطردندون دراوردن خیلی نق نقو شدی و همش داری ناله میکنی خدا نکنه چشت به سفره و خوردنی بیافته شیرجه میری روشنیشخند هر چی سوپ برات درست میکنم نمیخوری ولی چشت به غذای ماست خیال باطل ولی عزیزم با تمام این حرفا بازم خیلی دوست داریم و مامانی عاشقته ماچ

ایلین عزیزم برات بگم که تازگیا خیلی حسود شدی و چهار دنگ حواسم به شماست که داداشی رو زیر کتک نگیری با هر بهونه ای میزنیش و خیلی هم لوس شدی بعضی وقتا کارایی میکنی اونم تو جمع که مامانی رو شرمنده میکنی زبونم که ماشاللهزبانالبته حق داری تمام وقتی که الان باید مختص شما باشه در اختیار شازده پسره. خلاصه که من با تمام خستگیام و غرغرام بازم عاشقتونم و خیلی دوستون دارم و خدایا شکرت . 

الان دوتاییتون هم خوابیید و من بایک لیوان چای خوشرنگ دارم حالشو میبرماز خود راضی

اینم خونه رویایی ایلین جون و امیرمحمد که رو تخت ما مستقر شده

ماشالله

ماشالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)