ایلینایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دختر قشنگ من

بچه ها بزرگ میشن

1393/3/14 16:52
نویسنده : مامان ایلین
182 بازدید
اشتراک گذاری

ایلین و امیر عزیزم خیلی سریعتر از اونی که من فکر میکردم دارید بزرگ میشید یادمه پارسال این موقع ها و قتی خواب بودید با نگرانی نگاتون میکردم خدایا دو تا بچه کوچولو چطور بدون اینکه اسیبی به هیچ کدوم مخصوصا روحی نرسه  بزرگشون کنم چیکار کنم ایلین وقتی بزرگ شد احساس نکنه در حق اون ظلم شده یا برعکس . 

الان میبینم که بزرگترین کمک ادم خود خداست و شما دوتا جیگر هم دارین بزرگ میشین و همبازی هم شدین و من خوشحال و راضی .همدیگه رو خیلی دوست دارید و ایلین با اینکه بعضی وقتها خودش داداشی رو میزنه یا اذیت میکنه< که به حساب بچکی میزاریم > خیلی امیر محمد رو دوست داره و همش مواظبه بچه ها اذیتش یا دعواش نکنه . بابایی یک ماهی رفته بود ماموریت و ما شهرستان بودیم حسابی بازی کردین و بهتون خوش گذشت .

تو این مدت به صورت ساعتی فرستادمت مهد روزهای اول خوشحال و خندان رفتی ولی بعد یک هفته به زورم نرفتی و گریه و جیغ که من دلم برات تنگ میشه و نمیخوام برم منم نفرستادمت انشالله که بعدا درست بشه و شاگرد تنبل نشی مامان.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان و بابا
28 مرداد 93 18:02
سلام دوست خوبم من حديثم به وبلاگ من سر بزن تا باهم دوست بشيم يه مغز بادوم بشيم