ایلینایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دختر قشنگ من

اولن قهر مامان با ایلین

1390/12/20 23:20
نویسنده : مامان ایلین
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم نازم عسلم امیدم میدونی که همه دنیای مامانی .

عزیزم امروز برای اولین بار سرت داد کشیدم و دعوات کردم باهات قهر کردم ناراحتاخه خیلی اذیتم کردی به حرفم اصلا گوش ندادی منم عصبانی شدم دل شکستهولی بعدا خیلی غصه خوردم شمام خیلی ناراحت شدی یک ساعت همش گریه کردی منم گریه کردم که چرا همچین کاری کردم ولی بعدش خوابیدی وقتی بیدار شدی خبری از دخمل بد اخلاق و مامان بد اخلاق نبود ماچبغل

ایلین جونم اینقد سریع داری رشد میکنی و بزرگ میشی که بعضی وقتامن و بابایی از کارات تعجب میکنیم خونه سوت و کورمون از وقتی که شما اومدین همش خنده است و تازگیا صدای اهنگ و نای نای شما که صبح تا شب برامون میرقصی یا صدای کارتون PEPEو CAILOو KEL OGHLANکه از کانال های ترک نشون میده و دخمل گلم خیلی دوست داره . عزیز من از الان تو کارای خونه هم به مامانی کمک میکنی مثلا تو سفره چیدن و جمع کردن خودت یک خانومی و بابایی تنبل هم یک جورایی راحت شده چون فقط یک همین کارو میکرد. عزیزم اینقد باشعور و زرنگی که میدونی چه جوری مامان بابا رو مجاب کنی  با یک بوس خوشگل تمام کارات رو را میندازی

خدایا شکرت به خاطر همه چیز به خاطر دختر گلم که زندگی رو برام معنا کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)