ایلینایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دختر قشنگ من

اخرین پست 90

1390/12/29 11:31
نویسنده : مامان ایلین
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطون بلای من

ساعت پایانی 90 و فردا صبح که بیدار شدی دیگه اقا 90 رفته و خانوم 91 اومده عزیزم انشالله سال جدید برای هممون سال خوبی باشه امسال یکم افت و خیز داشتیم یک موقع هایی خیلی خوشحال شدیم یک موقع هایی دلمون شکست و گریه کردیم یک وقتایی از شدت عصبانیت جیغ زدیم و یک وقتایی از روی شادی ولی فندقم تو هیچ کدوم از این مراحل تنها نبودیم و کسایی بودن که با ما همه این راهها رو اومدن و دوستمون دارن و دوستشون داریم به خاطر همین چیزاست که دنیا شیرینه و ارزش زندگی کردن داره پس عزیزم همیشه یادت باشه که یک جوری رفتار کنی که دنیا برات ارزش زندگی کردن داشته باشه . دختر گلم حتی اگه از یک نفر متنفر هم بودی خوب که نگاش کنی میبینی یک چیز حتی کوچک داره که تو بتونی دوستش داشته باشی .

از خدا میخوام تو این سال همه  تن سالم داشته باشن  وداشته باشیم هیچ چیز به اندازه سلامتی مهم نیست اگه سالم باشی میتونی همه چیز داشته باشی .

عزیزم دعا کنیم همه مریضا از جمله دایی محمد امسال شفا پیدا کنن

پرنسس خوشگل من دعا کنیم همه عمو ها و خاله هایی که از خدا یک نینی تپل میخان خیلی زود به ارزوشون برسن .

 فندق کوچولوی من دعا کنیم هر کی هر چی از خدا میخواد به مراد دلش برسه .

دعا کنیم کسایی که امسال عزیزانشون رو از دست دادن با یک روحیه مضاعف برن سال جدید و خدای مهربون رفتگان همه رو بیامرزه.

عزیزم  بابایی همش میگه امسال برنامه های زیادی دارم دعا کنیم خدا کمکش کنه ما هم همکاری کنیم و به ارزوهاش برسه ارزوی بابایی ارزویه هممونه.

دعا کنیم هیچ عزیزی گرفتار درد بی درمان نشه.

دخترکم یک دعای کوچولوی دیگه هم دارم همیشه از خدا خواستم یک نینی بهمون بده همیشه میگفتم خدایا فقط یک بچه ازت میخوام و قربون معرفت خدا برم ما رو دست خالی نفرستاد تو رو برای دل خودمون خواستم ولی با اینکه روم نمیشه ولی از خدا میخوام یک خواهر یا برادر به تو بده که تنها نباشی.

خدایا انشالله امسال بهتر از سال قبل بشه بهتر بتونیم فرایض دینیمون رو انجام بدیم سستی نکنیم احترام کوچکتر و بزرگتر رو نگه داریم و.............................

خدایا هرکی هر چی مشکل چه مالی چه سلامتی چه معنوی چه عاطفی انشالله به لطف خودت همه حل شه

انشالله سال خوبی برای همه بشه سال نوی همه دوستان مبارک دختر گلم انشالله هممون همه نی نی ها با مامانشون و باباهاشون سالم و سرحال باشن و قرارمون نوروز 92 با لبای پر خنده همین جا بشه (امیییییییییییییییییییییییییییییییییییین)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)