ایلینایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دختر قشنگ من

خبرای جدید

1391/10/10 20:28
نویسنده : مامان ایلین
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ملوسک خوشگل مامان خیلی وقته نیومدم برات بنویسم خیلی اتفاقات خوب و بد تو این مدت افتادن  

از خوب و قشنگاش شروع کنم  میدونی تو اخرین پست 90 از خدا خواستیم تو این سال یک نینی دیگه بهمون بده تا شما خانوم خوشگل تهنا بزرگ نشی همبازی داشته باشی نیشخندخدا جون دعای مامانی رو خیلی زود جواب داد و یک نینی تپل مپل و خوردنیاز خود راضی داره میاد شایدم پسمل باشه و یک داداشی بیاد  ولی مهم اینه که سالم باشه و فرزند خوبی برای ما و همیار و همدم خوبی برای تو باشه تا وقتی خیلی بزرگ شدی یکی رو داشته باشی اگه دختر باشه همدم خوشی و ناخوشیت میشه اگرم پسر باشه تکیه گاهت میشه همیشه پشتته انشالله البته من و بابایی هم هستیم بغل خبر خوش دیگه ایلر خاله بعد 16 سال بلاخره داره نی نی دار میشه خدا خودش نی نیش رو حفظ کنه چون خیلی نگرانه و استرس داره منم مامان خیلی استرس دارم همش براش دعا میکنم توام براش دعا کن زودتر یک نینی شیطون خدا بهش بده تا خاله رو ادب کنه حسابیچشمک عزیزم بعد این همه خبر خوب خبر بد رو اینجا نمیارم میبرم تو پست بعدیماچ اینم عکس ایلین ورزشکارماشالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آوينا
10 دی 91 12:01
به به چه خبراي خوبي ايشالا به سلامتي دخمل خوشگلتونو ببوسيد