ایلینایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دختر قشنگ من

روزمره های ایلین

1391/11/23 13:02
نویسنده : مامان ایلین
207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل کوچولوی مامان که سر تا پا زبانی البته بهت بگیم دخمل کوچولو ناراحت میشی و میگی من بزرگم و تاج سرم بغلکه تاج سر من و باباییت هستی و خواهی بود گلم 

عزیزم برات بگم که داداشی تو راهی رو خیلی دوست داری و از این بابت من خیلی خوشحالم و هر چی میخری میاری نشونش میدی و میگی نی نی من اینو گرفتم بهش دست نزنیا حاطیناکه(خطرناکه) و بزرگ شدی بابایی برای توام میخره قلب یک کارایی میکنی عزیزم مثلا چند روز پیش رفته بودیم فرش بخریم تو فروشگاه با اون صدای جیغت میگی نی نی ببین چه فرش خوشلی گرفتتیمخجالت کلی بهت خندیدیم .

غذاهای مورد علاقت مثل بیشتر بچه ها ماکا(ماکارونی) پپلت(کتلت) ساننیچ(ساندویچ) هستش و عاشق سرسره هستی و هر موقع میبریمت کلی ذوق میکنی و البته تا برسیم میشی بولوس ( پلیس) برامون یک سره دو تا دست را رو گوشات میزاری و میگی یوااااش برو صصاتف(تصادف) میکنی .

عزیزم عاشقتم و نمک زندگیمون هستی یک شب که زود خوابت بگیره حوصله امون سر میره تو این شهر دلگیر که ماه به ماه هم کسی در خونه ادم رو نمیزنه شدی همدم تنهایی من کاش کار بابایی زودتر درست میشد و ما از اینجا راحت میشدیم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

گرل
23 بهمن 91 13:16
سلام گلم اگر دوس داری با عکس نی نی خودت قالب اختصاصی داشته باشی بیا وبلاگم کلی نمونه کار جدید دارم
مامان فتانه
6 اسفند 91 15:37
ما اومدیم با کلی عکس تولد....منتظرییم
مامان فتانه
20 اسفند 91 12:50
افرين به اين دخملي خوب و حرف گوش كن....خانمي شما نظرهارو تاييد نميكنين؟
مامان فتانه
27 اسفند 91 13:11
سال نومي شود.زمين نفسي دوباره مي كشد.برگ ها به رنگ در مي آيند و گل ها لبخند مي زند و پرنده هاي خسته بر مي گردند و دراين رويش سبز دوباره...من...تو...ما...كجا ايستاده اييم.سهم ما چيست؟..نقش ما چيست؟...پيوند ما در دوباره شدن با كيست؟...زمين سلامت مي كنيم و ابرها درودتان باد و ...سال نو مبارك ...چون هميشه اميدوار وسال نومبارك...

مرسی عزیزم سال نوی شما و خانواده هم مبارک