ایلینایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دختر قشنگ من

امیر محمدم

1392/3/4 13:29
نویسنده : مامان ایلین
183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگل مامان الهی مامان فدای اون چشمای معصومت بره که با هر بارسرفه ات دل منو اتش میزنی . عزیزم امروزا حسابی مریض شدی ریه هات کامل عفونت کرده و دکتر گفت که خیلی خطرناکه و باید هر چند ساعت بهت اکسیژن بدیم و کلی امپولناراحت عزیزم انشالله وقتی بزرگتر شدی اوضاع این مملکت درست بشه یا حداقل ما اونقد توانایی مالی داشته باشیم که بتونیم بفرستیمتون یک جای بهتر . روز اولی که سرفه هات شروع شد بردمت دکتری که نزدیک خونه امون بود و نوشته بود متخصص کودکان عصبانیولی گفت هیچیت نیسته منم دیگه نبردمت دکتر خودت >گفتم مطبش خیلی شلوغه و کلی بچه مریض بدتر مریض میشی . ولی عزیزم هر روز که گذشت بهتر نشدی که بدتر روز سوم بردمت پیش فهیمیان که گفت باید بستری بشی منم ناراحت گفتم هر چی لازمه خودم خونه انجام میدم  ولی بیمارستان نه خانوم دکتر هم گفت باشه ولی کلی کار بهمون گفت انجام بدیم تازه داروهات هم به زور پیدا شد . خدارو شکر الان بهتری عزیزم انشالله دیگه هیچ وقت مریض نشی . عزیزم مامان بودن خیلی سخته خیلییییییییییییییی این موقع ها ادم قدر مامانش رو بیشتر میدونه و تازه میفهمی چقد برات زحمت کشیدن خدا حفظشون کنه. قربووون پسر گلم برم دیگه مریض نشو مامانیماچمرد که مریض نمیشه مامانبغل

ایلین جونم ببخشید که اینروزا اصلا بهت نرسیدیم داداشی خیلی حالش بد بود و همه وقتمون رو میگرفت شمام حسابی حساس شدی و کارایی میکنی که ازت بعیده معلومه میخوایی یک جوری جلب توجه کنی عزیزم تو همیشه عزیز مامانی نور چشممی عشق منی ماچمن همیشه محتاج لبخند شما دوتا هستم هر دوتون رو خیلی دوست دارم اگه سرت داد کشیدم و دعوات کردم ببخشید از خستگیه بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)